Wakacje na półmetku! A to oznacza, że potrzebna jest nam Twoja pomoc!
Zapraszam Cię serdecznie, abyś dołączyła do naszego zespołu terapeutycznego! Pracujemy w formie zdalnej z sukcesami już od wielu lat (od 2015!). Aktualnie obsługujemy około 200 rodzin miesięcznie, a w zespole jest 14 osób. Naprawdę warto do nas dołączyć 🙂
Dlaczego warto aplikować?
Nasza metodologia pracy zdalnej jest unikatowa. Mamy opracowaną własną systematykę pracy oraz materiały, które nie są dostępne w żadnej książce, sklepie czy na szkoleniu. Wiele się od nas nauczysz i Twoja kariera zawodowa nabierze zupełnie innego wymiaru. Oczywiście pod warunkiem, że będziesz uważnie i sumiennie podchodzić do powierzonych Ci zadań. Sporo wymagamy, ale też dużo dajemy w zamian!
Logopeda Praca Zdalna – Rekrutacja 2024
Aktualizacja 10 października 2024
Stanowisko: Logopeda praca zdalna
Miejsce pracy: Polska (praca 100% zdalna)
Rodzaj pracy: 100% Zdalna. Umowa o świadczenie usług lub B2B. Działalność gospodarcza nie jest konieczna, ale będzie dla Ciebie na plus pod wieloma względami!
Czas pracy: Docelowo 30 – 40 godzin w miesiącu.
Logopeda praca zdalna – Zakres obowiązków:
- Praca z dziećmi z wadami wymowy,
- Tworzenie zajęć terapeutycznych w oparciu o innowacyjny system terapeutyczny oraz z wykorzystaniem naszej autorskiej bazy materiałów,
- Prowadzenie oraz nadzór terapii logopedycznej,
- Mentoring rodziców,
- Prowadzenie dokumentacji i pisanie raportów,
- Pogłębianie wiedzy z zakresu metod terapii,
- Utrzymywanie kontaktu z klientami.
Wymagania:
- Pełne wykształcenie logopedyczne,
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zawodzie logopedy,
- Możesz poświęcić od kilku do kilkunastu godzin tygodniowo na pracę zdalną,
- Dostępność minimum 2 dni w tygodniu popołudniami od 15:00 w górę (może być również sobota w ciągu dnia),
- Rzetelność, terminowość oraz umiejętność czytania ze zrozumieniem,
- Podstawowa umiejętność korzystania z komputera, programów z pakietu Office, poczty e-mail oraz komunikatora internetowego etc.,
- Konieczny jest komputer z dostępem do Internetu oraz kamerką,
- Obowiązkowo rezydencja podatkowa w Polsce (nie możesz mieszkać za granicą).
Co możemy Ci zaoferować:
- Angażującą i satysfakcjonującą pracę bez wychodzenia z domu,
- Uczciwe wynagrodzenie,
- Możliwość nauki i rozwoju pod okiem specjalistów z naszego zespołu,
- Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu,
- Swobodę w planowaniu pracy i prawdziwe oddelegowanie odpowiedzialności,
- Elastyczność przy zwiększaniu liczby pacjentów,
- Autorską bazę tysięcy materiałów logopedycznych,
- Mentoring merytoryczny oraz wsparcie przy prowadzeniu terapii,
- Służbowy telefon,
- Bonusy zespołowe (książki, szkolenia, spotkania itd.)
- Umowę B2B, lub umowę o świadczenie usług.
Jak aplikować?
Wyślij e-mail na rekrutacja@logopasja.pl z prośbą o formularz zgłoszeniowy na konkretne stanowisko oraz kilkoma zdaniami o sobie. Napisz ile lat pracujesz jako logopeda, czy praca w formie zdalnej będzie Ci odpowiadać (np. jaką masz dostępną ilość godzin w tygodniu) i dlaczego chcesz do nas dołączyć.
Nie wysyłaj do nas swojego CV. Na razie go nie potrzebujemy.
Dodaj również we wiadomości e-mail następującą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000, z późn, zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”